No he glosat mai. Podré seguir la formació?

Evidentment. Es partirà d’un nivell inicial per tal d’anar avançant gradualment cap a l’objectiu final.

No sóc mestre. M’interessarà l’Escola d’Estiu?

Totes les activitats, tret de les que formen part de l’eix didàctic, són d’interès general per a qualsevol persona amb ganes de glosar.

Jo ja acostumo a glosar. Trauré profit d’aquesta formació?

Sí. Part de la formació està distribuïda per nivells, per tant ens adaptarem a les necessitats dels inscrits.

Es pot assistir a activitats puntuals?

Sí, però no a totes. Només a les propostes que ja s’han definit com a activitats obertes, o sigui, que admeten l’assistència de no inscrits.

Cal dur algun instrument?

Sí, si has escollit l’Itinerari d’Acompanyament Instrumental.

Tinc menys de 18 anys. Puc venir?

La formació està pensada per a majors d’edat. Els menors poden participar en les activitats obertes de la Trobada.

Vinc en família. Què poden fer mentre jo sóc a les classes?

L’entorn natural d’Espolla ofereix ofereix múltiples possibilitats de lleure en família. En podeu obtenir informació en l’enllaç següent: Parc Natural de l’Albera.

Hi haurà menú per a vegetarians?

Sí, si ho demaneu amb temps. Indiqueu-ho en el moment de la inscripció.

Si el curs s’anul·la o no tinc plaça, em retornareu els diners?

– En cas d’anul·lació de l’Escola per part de l’organització, se us retornarà íntegrament l’import abonat.

– En cas que no s’arribi al núm. mínim d’inscrits en algun dels itineraris, l’organització es reserva el dret d’anul·lar-lo.