L’organització ofereix diferents possibilitats d’allotjament, en cas que ho necessiteu. Cal que escolliu la vostra opció en el formulari d’inscripció. Per a més informació escriviu un correu electrònic a: info@escolaestiuglosa.cat

Allotjament

Can Xeix - Casa dels alumnes

Us oferim 20 places d’allotjament a les 20 primeres inscripcions confirmades (és a dir, que hagin fet l’ingrés bancari). Aquest espai disposa de llits i matalassos, amb bany compartit. Cal dur llençol/sac de dormir i tovallola. Té un preu de 40€ per totes les nits del curs (de la nit de dilluns 10, a la de dissabte 14 de juliol).

Zones d'acampada

a Espolla

Zona d’acampada amb servei de dutxes.

Admet totes les tipologies d’acampada: tenda, autocaravana, furgoneta, etc.

Preu: Gratuït. No té servei de vigilància.

a Rabós (a 9 km d’Espolla)

Zona d’acampada amb servei de dutxes solars, espai per cuinar i rentar plats, lavabos, zona comunitària amb llum i electricitat.

Admet totes les tipologies d’acampada: tenda, autocaravana, furgonetes, etc.

Preu: 10€ persona/nit. 5€ nens de 5 a 12 anys/nit. Menors de 5 anys, gratuït.

Contacte: mastrespuig2011@gmail.com

Can Salas - casa de turisme rural

Aquest allotjament de turisme rural d’Espolla, fa la següent oferta per als alumnes que s’hi allotgin les 5 nits de l’Escola (inclou les nits de dimarts 11 a dissabte 15 de juliol).

Els preus inclouen llençols, tovalloles, impostos (IVA i taxa turística) i dret a cuina. No inclou l’esmorzar.

Habitació individual: 27,90€ per persona x 5 nits = 139,5€ persona/5 nits
Habitació compartida:
25,2€ per persona x 5 nits = 126€ persona/5 nits

Àpats

Cafè «La Fraternal»

En el formulari, us oferim la possibilitat d’escollir quins àpats voleu fer a l’Escola. Cada àpat  solt, té un preu de 12€.